Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942
Image Alt

Întrebări frecvente

Se poate personaliza aplicația pentru mine?

 VAUNT® folosește serviciul Saas (Software as a Service) denumit uneori ca „software la cerere” (on-demand), adresat tuturor agenților, agențiilor și dezvoltatorilor imobiliari, indiferent de dimensiunea acestora. 

Modelul de business Saas este utilizat pentru menținerea unui cost redus printr-un abonament lunar fix și beneficii imediate prezente prin update-uri fără costuri adiționale, astfel încât orice utilizator din domeniul imobiliar să beneficieze de toate funcționalitățile noi și în timp real.

Acest serviciu prezintă update-uri și inovații în mod constant, iar stocarea datelor se face în cloud. SaaS este de obicei accesat de către utilizatori prin intermediul unui browser web sau unei aplicații mobile. De aceea orice funcționalitate nouă va fi disponibilă tuturor utilizatorilor. 

Pot utiliza aplicația și pe mobil?

Aplicația este disponibilă și pe mobil, atât pe iOS, cât și pe Android (cu excepția store-ului Huawei, App Gallery). VAUNT® este o aplicație nativă de telefon, asigurând un nivel tehnologic de înaltă calitate pentru telefon. Prin urmare, este ușor de folosit, rapid, intuitiv și sigur. 

Care sunt planurile voastre de dezvoltare?

Lucrăm constant la update-uri ce îmbunătățesc eficiența utilizării aplicației. Pentru a fi la curent cu tot ceea ce se întâmplă, te invităm să te abonezi la newsletter-ul nostru. De asemenea, utilizatorii vor fi mereu informați cu privire la fiecare update sau modificare în aplicație prin secțiunea “Tutoriale”. Totodată, clienții VAUNT Agency și Developer au acces la un site ce pune la dispoziție funcționalitățile pe care urmează să le lansăm în aplicație. Astfel, ne bazăm pe transparență în relația cu clienții. 

Ce se întâmplă dacă apar erori sau ceva nu funcționează corect?

VAUNT® este un serviciu high availability, adică gradul de disponibilitate și funcționalitate al aplicației este cât mai ridicat, urmărit prin percepția utilizatorului și definit prin caracteristici ca fiabilitate, detectori de eroare încorporați și operaționalitate continuă. În cazul în care apar probleme majore, specialiștii VAUNT® sunt notificați în mod automat, astfel încât să poată rezolva problema în cel mai scurt timp posibil. 

Folosim un serviciu terț prin care aplicația noastră este monitorizată în timp real. Urmărește link-ul pentru a vedea gradul de disponibilitate din ultima perioadă.

Există discount-uri?

Viziunea noastră a fost să creăm o aplicație accesibilă tuturor profesioniștilor din domeniul imobiliar. Costurile sunt standard, iar în cazul în care există oferte, acestea vor fi afișate pe site.

 

Se poate implementa feedback-ul meu?

Ideea aplicației se bazează întocmai pe nevoile și cerințele pieței de imobiliare. Suntem receptivi la nevoile clienților noștri, de aceea selectăm ce este prioritar în dorințele lor și se aplică majorității de utilizatori și implementăm în timp cât mai scurt. Există posibilitatea ca nevoia ta să fie deja soluționată în aplicație, însă sub o altă formă. Dacă totuși nu regăsești soluția în aplicație sau documentație, te rugăm să ne contactezi pentru îndrumare.

De unde știu ca datele mele sunt sigure?

Doar tu ai acces la contul tău. Prin urmare, cu numele de utilizator și parolă te vei putea loga doar tu. De asemenea, ești protejat prin Politica de Confidențialitate VAUNT®, prin care nu putem divulga datele clienților.

Este aplicația în conformitate cu politica GDPR?

Aplicația respectă politicile GDPR (General Data Protection Regulations). Poți cere acordul clienților tăi, pentru a le putea trimite newslettere și alte mesaje promoționale, respectând prevederile GDPR. Dacă nu ai documentele necesare, noi îți punem la dispoziție documentele care trebuie încărcate pe website pentru a fi acceptate de client.

În ce limbi poate fi folosit soft-ul?

VAUNT® este un produs internațional. Acesta poate fi utilizat atât în limba română, cât și în engleză și ebraică. Pe măsură ce ne vom extinde, vom mai adăuga limbi.

Am proiecte în altă țară. Pot folosi VAUNT® pentru proiectele mele dacă am proiecte în diferite orașe sau țări?

VAUNT® poate fi utilizat în orice loc și în orice moment. Ai nevoie doar de conexiune la internet și contul de utilizator.

Serverele VAUNT® sunt sigure?

Furnizorul de servere pentru VAUNT® este unul dintre cele mai mari din lume, Amazon. Backup-ul se realizează din 3 în 3 ore pe alte servere Amazon. Datele tale nu părăsesc în niciun moment teritoriul Uniunii Europene.

De asemnea, website-urile realizate de noi și conectate la VAUNT® sunt găzduite pe servere multiple, în mai multe zone geografice, pentru a asigura o viteză de încărcare cât mai ridicată oriunde s-ar afla vizitatorii website-ului tău.

VAUNT® se poate conecta cu site-ul meu?

VAUNT® se poate conecta cu site-ul tău existent. Asigurăm suport tehnic echipei tale de programatori pentru integrarea site-ului tău în VAUNT.

Pot publica direct din site-ul meu?

Se poate crea legătură între datele din site-ul deja existent și produs, atât timp cât site-ul tău dispune de un API ( set de standarde de programare și instrucțiuni care permit unor sisteme sau componente de software să interacționeze fără probleme, facilitând schimbul de date). Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne contactezi.

Pot să îmi intre lead-urile de pe site și din canalele de promovare?

Da, legătura se face pe baza unui API ( set de standarde de programare și instrucțiuni care permit unor sisteme sau componente de software să interacționeze fără probleme, facilitând schimbul de date). Pentru a realiza conectarea, te rugăm să intri în legătură cu echipa noastră. 

Menționăm că, în ceea ce privește costul abonamentelor la site-urile de promovare de tip Storia, Olx, Publi24, HomeZZ, acesta nu este plătit de VAUNT. 

Ai alte întrebări?