Evidența remedierilor în apartament: De ce ar trebui să ții evidența și cum să o faci eficient
Când vine vorba de predarea și primirea proprietăților, remedierea problemelor este o parte importantă din proces. Fie că este vorba de repararea unui robinet care picură sau de înlocuirea unei prize, este important să ții evidența remedierilor efectuate pentru a te asigura că totul funcționează corect și pentru a te asigura că predarea apartamentului se face într-un mod cât mai eficient.
În acest articol, vom explora câteva metode despre cum poți să ții evidența remedierilor în apartamente în procesul de predare-primire în proiectul tău imobiliar.
Delegarea unui responsabil
Pentru a te asigura că procesul de predare-primire decurge cum trebuie, trebuie să te asiguri că ai un responsabil care se ocupă de acest lucru și care urmărește problemele din apartament, dar în același timp menține și legătura cu echipa de remediere. În general, nu ai nevoie de foarte mulți responsabili atâta timp cât îi dai responsabilului instrumentele necesare și procedurile necesare pentru a le urma.
Stabilirea unei proceduri de verificare
În momentul în care un responsabil intră în apartament, trebuie să aibă o fișă de verificare a apartamentului pentru a-l ajuta să parcurgă evaluarea stadiului apartamentului. Fie că această verificare se face împreună cu clientul sau separat, este recomandat să existe o fișă cu anumiți pași care trebuie urmați.
Evidența unui registru de remedieri
Primul pas pentru a ține evidența remedierilor în locuințe este să creezi un registru de remedieri. În acest sens, VAUNT Developer te poate ajuta. Cu ajutorul aplicației VAUNT Developer, poți înregistra problema alături de informațiile necesare, video, text sau poze. Mai departe, se transmite către cadrele responsabile, chiar șefii echipei care se ocupă de acel specific de remediere, iar statusul apartamentului se va muta în stadiul de remediere. Acest lucru îți va permite să ții evidența problemelor care au fost în locuință, să ai evidența la ceea ce s-a remediat, astfel încât predarea apartamentului să fie una facilă.
Feedback și îmbunătățirea relației cu clientul
După finalizarea remedirilor din cadrul apartamentului, responsabilul de remediere poate verifica că problemele s-au rezolvat fix așa cum au fost discutate și astfel să predea apartamentul clientului. Printr-o astfel de procedură, procesul de predare-primire al unui apartament poate să fie unul facil, astfel contribuind la întărirea brandului tău în piață, dar și creșterea puterii de recomandare din partea clientului.