Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Ce rol are VAUNT după vânzarea integrală a unui proiect?

VAUNT facilitează procesele de vânzări și marketing pentru proiecte rezidențiale care au de la 40 la +1500 de unități. Facem acest lucru printr-o soluție ușor de folosit, care include multiple module necesare echipelor de vânzări ale dezvoltatorilor cu care colaborăm. Am scris mai multe despre diferența între a lucra cu VAUNT sau cu soluții alternative aici.

Dar ce se întâmplă odată ce un proiect este finalizat – toate apartamentele au fost vândute cu succes? 

În primul rând, VAUNT permite și monitorizarea chiriilor, nu doar a vânzărilor și a cumpărărilor. Astfel, un dezvoltator poate adăuga în VAUNT și urmări perioada chiriei, detalii despre contract, precum și încheierea acesteia.

Întorcându-ne la scenariul de vânzare al unui întreg proiect, în mod normal, acesta este urmat de procesul de predare-primire. În VAUNT, acest proces, precum și sursa fondurilor, pot fi urmărite și actualizate în secțiunea de tranzacții:

Tot parte din procesul de predare-primire este și cel de remediere a problemelor din apartament. Prin platforma VAUNT, echipele dezvoltatorilor imobiliari pot urmări și actualiza toate problemele și reparațiile care trebuie făcute înainte de predarea unui apartament. Această monitorizare se poate face din secțiunea Proprietate-șantier:

Odată ce întreg proiectul a fost vândut, în ceea ce privește platforma VAUNT, oferim un serviciu de arhivare, cu un cost mai mic decât cel al platformei folosite cu toate beneficiile sale. Astfel, informații critice pentru dezvoltator continuă să fie disponibile, pentru un singur reprezentant, care poate vedea:

  • Cum a decurs vânzarea proiectului
  • Lead-urile existente din alte proiecte, care pot fi interesate de noi dezvoltări realizate de acceași companie
  • Perioadele fluctuante de vânzări, pentru a ajusta bugetul de marketing 
  • Sursa fondurilor – cât s-a plătit cash sau bancar, pentru a vedea de ce fel de finanțare este nevoie pentru un proiect
  • Bazele de date de clienți și datele financiare despre tranzacții
  • Un istoric al acțțiunilor fiecărui client – dacă cineva semnalează o problemă din trecut
  • Ce fel de clienți sunt interesați de investiții, folosind funcționalitatea de tag de investitor, pentru a putea clasifica bazele de date și a-i informa despre proiectele noi

Partea de arhivare post-vânzare este critică pentru orice dezvoltator. Datele sunt printre cele mai importante resurse pentru creșterea pe termen lung, deoarece oferă o imagine a modului în care s-au desfășurat lucrurile în trecut și permit o analiză în profunzime a ceea ce a funcționat, ce nu și ce poate fi îmbunătățit pe viitor.

Astfel, VAUNT rămâne un instrument important pentru clienții noștri chiar și după vânzare. Pentru mai multe detalii despre VAUNT, ne puteți contacta aici.