Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Interviu cu Andreea Timu, Head of Customer Success, VAUNT

VAUNT a crescut și a ajuns business-ul care este astăzi datorită echipei noastre. Suntem mândri de ei și recunoscători pentru toate eforturile lor, și, pentru că vrem să îi cunoașteți mai bine,  am vorbit cu fiecare dintre ei despre munca lor, impactul rolului lor și, de asemenea, câteva resurse care îi inspiră.

Așadar, astăzi, dăm startul seriei #meetourteam cu Andreea Ramona Timu, Head of Customer Succes la VAUNT. Ea este cea care se asigură că clienții noștri sunt mulțumiți de colaborarea noastră și că profită la maximum de funcționalitățile produsului. 

Ce îți place cel mai mult la rolul tău de Head of Customer Success la VAUNT?

Fiecare zi aduce noi lecții. Probabil că e ceea ce îmi place la meseria mea. Reușesc să construiesc relații cu clienții în timp ce le rezolv problemele. Este un proces de învățare și îmbunătățire continuă. De asemenea, îmi place să fac parte dintr-o echipă dinamică care se străduiește în mod constant să devină mai bună în satisfacerea nevoilor clienților noștri.

Ca Head of Customer Success, îmbin plăcerea mea de a-i ajuta pe ceilalți în construirea de relații, stimularea intelectuală a rezolvării problemelor și satisfacția care vine din depășirea obstacolelor pentru a oferi rezultate excepționale pentru clienții noștri și pentru echipa noastră.

Ce crezi că ar trebui să știe mai mulți oameni despre Customer Success? 

Ascultă, adaptează și implementează. Este esențial să privim dincolo de suprafață și să aprofundăm feedback-ul, sentimentul și comportamentul clienților pentru a înțelege într-un mod mai nuanțat satisfacția și succesul clienților. Nu pot sublinia cât de important este să ai grijă, să înțelegi nevoile și să te asiguri că produsele tale sunt orientate către clienți. Adesea, nu este vorba despre ceea ce lipsește produsului tău, ci de a nu asculta suficient nevoile și de a nu acorda atenție la ceea ce își doresc cu adevărat.

Cât de important este rolul de Customer Success într-un startup?

Creșterea este menținută de departamentul de Customer Success, scopul este de a menține rata de abandon la un nivel minim. Rolul CS este crucial aici, deoarece este cel care păstrează o relație prolifică cu clienții. În mediul competitiv al startup-urilor, construirea unei reputații puternice pentru servicii și asistență excelentă pentru clienți poate diferenția o companie de concurenții săi.

În primele etape ale unui startup, fiecare client contează. Să te asiguri că clienții sunt mulțumiți și că primesc valoare de la produs sau serviciu este esențial pentru păstrarea acestora și pentru stimularea relațiilor pe termen lung. Clienții mulțumiți au mai multe șanse să devină ambasadori ai startup-ului, recomandând clienți noi și ajutând la stimularea creșterii organice.

Ce crezi că face din VAUNT o alegere clară pentru clienți?

Inovația continuă. VAUNT se îmbunătățește constant pe măsură ce venim cu diferite funcționalități noi în fiecare lună pentru a oferi cele mai bune servicii clienților noștri. Acest lucru ne ajută, de asemenea, să răspundem tuturor nevoilor lor. Utilizatorii beneficiază de actualizări și îmbunătățiri constante, fără costuri sau eforturi suplimentare.

O resursă (carte/podcast/curs) care te inspiră:

Una dintre cărțile mele preferate este „Shoe dog” de Phil Knight. Este vorba despre co-fondatorul Nike, care spune povestea călătoriei Nike de la începuturile sale ca startup până la a deveni unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Pentru mine este cea mai bună biografie pe care am citit-o vreodată scrisă de o persoană de afaceri.

Perspectivele despre strategia de afaceri și conducerea din spatele brandului sunt valoroase și mi-au fost de ajutor de-a lungul anilor. Dar ceea ce m-a impresionat cu adevărat și motivul pentru care recomand această carte tuturor este povestea curajului, efortului și pasiunii de a duce lucrurile la bun sfârșit și de a recunoaște că uneori este în regulă să renunți la anumite vise pentru a realiza ceva mai mare.

Voi insera aici un scurt citat din carte care ar trebui să rămână cu noi toți:

„Ai încredere în tine, dar ai și credință în credință. Nu credința așa cum o definesc alții. Credința așa cum o definești tu.

Credința ca credință se definește pe sine în inima ta.”