Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

VAUNT la reConstruct Forum

Pe 6 iunie, a avut loc, în București, evenimentul reConstruct Forum & Awards organizat de Wall-street.ro și start-up.ro. Colegul nostru, Daniel Tofan, Head of Sales, a participat în calitate de speaker în panelul dedicat tehnologiei în imobiliare. Iată care sunt cele mai importante idei pe care le-a abordat Daniel:

Ce este VAUNT:

Vaunt  ajută dezvoltatorii imobiliari la gestionarea vânzărilor rezidențiale, de la obținerea autorizației de construire până la predarea unităților locative. Aplicația este prezentă pe tot parcursul procesului de vânzare, de la preluarea automată de lead-uri din spațiul online, gestionarea lor, a clienților și unităților, fie apartamente sau case, pana la generarea de statistici și rapoarte automate, trimitere de sms-uri și mail-uri în masă din aplicație.

Cum se diferențiază:

În momentul de față există soluții adaptate, alcătuite din una sau mai multe aplicații care fac câte o porțiune dintr-un circuit pe care îl au dezvoltatorii în procesul de vânzare. VAUNT face tot. De la preluarea și gestionarea lead-urilor, până la închiderea unui lead și urmărirea tranzactiei. Ne dorim să fim instrumentul de vânzare când se lansează un proiect rezidențial, iar pentru a completa zona de expunere internațională a proiectelor am creat și VAUNT Market, care în momentul de față este în beta testing. 

Prin marketplace ne propunem să ajutăm dezvoltatorii să vândă la investitori străini.

Colaborarea cu startup-urile:

Piața imobiliară e foarte dinamică, iar noi ca start-up putem ține pasul cu nevoile și trendurile. ERP-urile și companiile mari trec prin procese mult mai greoaie. Partea bună este că dezvoltatorii mari care lucrează cu ERP-uri pot folosi VAUNT, pentru ca noi am creat o platformă deschisă prin care putem să ne integrăm cu orice alta aplicație. 

Acesta a fost feedback ul primit de la un dezvoltator care folosește atât un ERP, cât și VAUNT; membrii echipei sale s-au adaptat ușor la aplicația noastră, față de celălalt sistem.

Mai mult decât un CRM:

VAUNT a început ca un CRM, dar aplicația s-a dezvoltat foarte mult, așa că momentan ne situăm între CRM si ERP.

Problema de la care am pornit era una a omului de vânzări, apoi aplicația s-a dezvoltat și în alte direcții. Este imposibil ca o un om de vânzări să poată ține evidența tuturor discuțiilor pe care le are cu lead-urile și când trebuie să faca follow up.

Cine și de ce folosește VAUNT:

În momentul de față avem de la proiecte boutique cu 40 unități, până la companii cu multiple proiecte care depășesc 2000 de unități, de exemplu: Zenith Belle Tour, Hils, Nusco, Akcent, Cosmopolis, First Estates. 

Controlul asupra procesului de vânzare și eficientizarea acestui proces trebuie ținute sub lupă constant. Clienții noștri află care este calitatea lead-urilor care au venit în urma investițiilor în marketing.

Prin automatizările pe care le avem, oferim date foarte importante, iar clienții noștri au oameni dedicați care analizează de la câte interacțiuni au fost pe fiecare lead, până la tipul interacțiunilor, durată etc. În plus, totul e corelat cu proiectul pe care îl construiești și cu unitățile, unde îți poți vedea disponibilități în timp real. Echipa lucrează în același timp pe aceeași bază de date și nu se mai pierd vânzări pentru ca se ofertează apartamente promise, rezervate sau deja vandute de alți colegi.

Planuri pentru VAUNT: 

Ne concentrăm pe lansarea marketplace-ului in Statele Unite și pe extinderea în Europa cu VAUNT Developer.

Pentru mai multe detalii, îl puteți contacta pe Daniel Tofan la daniel @vaunt.ro .