Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Cu sau fără VAUNT: ce trebuie să știi înainte de a alege

Ai sau nu nevoie de o soluție ca VAUNT în procesele tale de vânzări și marketing? Multe activități pe care le aducem sub aceeași platformă pentru dezvoltatori sau agentii obișnuiau să fie făcute folosind soluții tradiționale (broșuri, flyere, documente excel), care au dat rezultate.

Pentru o perioadă, aceste opțiuni au fost eficiente și s-au răspândit în întreaga industrie rezidențială. Acum însă, discutăm de platforme îmbunătățite, care vin cu o serie de beneficii atât pentru dezvoltator sau agent, cât și pentru cumpărător.

De aceea am dezvoltat VAUNT, un produs de management al vânzărilor util din momentul obținerii autorizației de construcție și până la predare/recepție. Cei +70 clienți care folosesc VAUNT țin, prin această soluție, evidența disponibilităților, gestionează procesele de vânzare, măsoară performanța campaniilor derulate și costul de achiziție/client, trimit campanii de marketing și multe altele.

Ca să îți arătăm mai clar cu ce vine VAUNT în plus, iată care sunt principalele diferențe între a folosi acest produs și a opta pentru alte variante:

Cicluri de vânzare mai rapide

Datorită modulului de CRM, toate informațiile despre potențialii clienții ai întregii tale echipe se află într-o singură platformă. Tot din VAUNT, pot fi create apoi prezentări personalizate pentru lead-uri, se poate ține evidența întregului parcurs de la lead la client și pot fi semnate contracte în mod digital.

Echipa are toate informațiile de care are nevoie despre disponibilitatea spațiilor din portofoliu, în timp real, astfel încât comunicarea cu clientul să se facă rapid și conform nevoilor acestora. Cu alte soluții tradiționale, informațiile în timp real nu sunt accesibile, iar coordonarea între membrii echipei sau comunicarea cu clientul pot avea de suferit, ducând la cicluri de vânzare lungi.

Toate lead-urile din social media, în același loc

Este important să știi din ce activitate vine un lead. Dacă te promovezi pe social media și folosești mai multe canale – ceea ce presupune timp, efort și bugete – este critic să analizezi ce canale performează cel mai bine și să investești în acelea. De asemenea, toate lead-urile pe care le obții din canalele de marketing se pot duce fie în monitorizări individuale (fără VAUNT) sau în aceeași platformă unde sunt conectate toate canalele business-ului tău (cu VAUNT).

Generarea automată, in-house, de rapoarte

Pentru a evolua performanța, evoluția business-ului și a decide ce trebuie îmbunătățit în vânzare și promovare, generezi rapoarte – financiare sau de status, de exemplu. De multe ori, aceste rapoarte sunt create manual, ceea ce presupune mult timp și efort din partea membrilor echipei, dar și riscul de erori umane. O alternativă folosită în piață este și angajarea unei companii externe care să gestioneze acest proces, ceea ce vine cu un cost considerabil asociat, și cu o dependență de timpul și gradul de încărcare al consultanților.

VAUNT integrează un modul de raportare automatizat, astfel încât poți extrage și exporta rapid rapoartele de care ai nevoie, în timp real, oricând ai nevoie.

Campanii de marketing într-o platformă de vânzări

Comunicarea este o parte esențială în procesul de vânzări. Mai ales atunci când ai un lead, vrei ca acel potențial client să se convingă, cât mai rapid, de serviciile tale și să închei contractul cu succes. În acest scop, am dezvoltat modulul VAUNT Engage, care îți permite ca din dashboard-ul VAUNT, să setezi, creezi, trimiți și monitorizezi campanii de e-mail marketing și SMS.

Tradițional, dacă ai vrea să optezi pentru astfel de metode de comunicare, ar trebui să folosești platforme dedicate, ceea ce nu ar presupune doar un buget extra, ci și nevoia de management al acelei platforme. Cu VAUNT, ai totul într-un singur loc – iar dacă vrei să afli mai multe despre importanța acestor metode de comunicare prin SMS și email, poți citi mai multe aici.

Să optezi pentru VAUNT înseamnă să ai toate serviciile de care ai nevoie în procesul de vânzări într-un singur loc. Odată ce optezi pentru acest produs, nu doar că vei trece printr-un proces de onboarding în care îți prezentăm tot ce trebuie să știi, dar vei avea acces la tutoriale și resurse, pentru că ne dorim să contribuim cu adevărat la succesul tău. Scrie-ne pentru a afla mai multe la sales@vaunt.ro.

“VAUNT este cea mai completă soluție de profil și cea mai adaptată la piața rezidențială autohtonă. Înregistrăm rezultate bune și suntem siguri că acestea vor continua să se îmbunătățească.” – Victor Vremera, COO SVN Romania