Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Cum a început povestea unei agenții imobiliare ce se ocupă de proprietăți premium? Un interviu cu doi prieteni: Bogdan Cambera și Tudor Mihai, fondatorii Kingsmen Estate

Bogdan și Tudor sunt prieteni de peste 20 de ani și au creat agenția Kingsmen Estate, locul în care adună proprietăți verificate de ei, care îndeplinesc toate criteriile necesare unor locuințe de tip premium. Odată deveniți utilizatori VAUNT, a fost necesar să vedem cum se adună experiența a doi oameni din mediul corporate într-o agenție imobiliară. Unul venit din mediul bancar, iar celălalt din mediul de Real Estate comercial cu peste 15 ani experiență, au fondat Kingsmen Estate…and the rest is history.
 1. Cum ați început să lucrezi în sectorul de imobiliare?

Bogdan: 

Destinul m-a adus aici. După ce am absolvit ASE-ul - Facultatea de Comerț, am decis să mă îndrept către o cariera de economist. Așa că am început să mă ocup de operațiunile bancare, respectiv raportare financiare pentru un dezvoltator Real Estate străin.  

De acolo am ajuns să fiu manager de proiect în 3 ani la același dezvoltator. Când a venit criza din 2008, compania a intrat în insolvență și eu am rămas să mă ocup de planul de reorganizare, care era construită exclusiv pe vânzările viitoare ale apartamentelor finalizate.Drept urmare, am ajuns să fac vânzări pentru creditorul principal, evident o bancă. 😊 

Așa am ajuns sa lucrez în Real Estate, în cel mai pur sens al cuvântului: dezvoltare, management de proiect și sales.

Tudor: 

Anul 2005 a reprezentat primul contact cu piața imobiliară din perspectiva poziției de jurist a unui cunoscut mall din capitală. Prima linie de apărare în fața a peste 130 de chiriași care aveau nevoie de soluții și răspunsuri. A fost o lecție deschisă în care am aprofundat atât elementele juridice, comerciale, cât și de natură tehnică și de funcționalitate ale unui asset de dimensiuni mari. 

Au urmat aproximativ 15 ani ca angajat în proiecte mixte de anvergură, ce acopereau atât domeniul rezidențial, dar și office/retail, unde am derulat mai multe poziții de management în departamente de sales și comercial.
 
2. Cum a venit ideea de a începe Kingsmen Estate?

Bogdan: 

Cand am terminat procedura de insolvență pentru dezvoltatorul la care am lucrat, banca creditoare mi-a oferit un job, pe care am fost fericit să îl accept, dar ca freelancer (entitate juridică), nu ca angajat. Așa că am deschis compania împreuna cu partenerul meu Tudor Mihai (de asemenea prieten de peste 20 de ani), care avea nevoie de o schimbare după 5 ani la Globalworth și 10 ani la Țiriac Imobiliare. De atunci am finalizat împreuna vânzarea a 4 complexe rezidentiale.

Tudor: 

15 ani de corporație reprezintă o sumă de ani în care poți spune că ai acumult atât de mult, încât te consideri la început de drum din nou. Curajul de a începe un nou capitol mi l-a insuflat partenerul și prietenul meu Bogdan. Nu a fost nevoie de mai mult de 30 de minute, echivalentul unui “long black”, pentru a ne da seama că trebuie să ne unim forțele și experiența și să mergem cu încredere. Numele Kingsmen însă are o poveste ce ține și de detalii obiective (de ex: mașinile englezești pe care le conduceam la acel moment), dar și se imaginea la care aspirăm prin consultanța oferită. 

3. Cum vă petreceți o zi de muncă? 

Bogdan: 

Ziua mea de muncă începe la ora 8 în fiecare dimineață când, împreună cu Tudor, facem un scurt brief al lucrurilor pe care le avem de făcut. Apoi discutăm cu agenții și managerii de proiect, să fim informați corect asupra situațiilor ce necesită prezența noastră, respectiv să îi ajutăm dacă au nevoie. Nu trece o zi fără să avem cel puțin o întâlnire cu unul dintre clienții noștri, sau să nu preluăm/evaluăm/listăm o proprietate. Zilnic avem un due dill in progress și bineințeles deplasări la vizionări/notariate pentru semnări.

Tudor: 

Nicio zi nu seamănă cu alta. Activitatea de agenție presupune un echilibru între ceea ce livrezi și new business. Înseamnă să stabilești noi punți de comunicare sau consolidare a unor relații de parteneriat și chiar și after sales. Avem un birou frumos cu multă lumină naturală și peste 20 de plante naturale cu energie bună. Într-un cuvânt, venirea la birou nu este o corvoadă, ci o plăcere. 

4. Cum vedeți tehnologia în domeniul Real Estate? Considerați că este un must have sau nice to have?

Bogdan: 
Cumva amândouă. Este extrem de utilă, mai ales pentru cei tineri ca sa zic așa 😊. Pe mine mă ajuta VAUNT ca să urmăresc ușor ce fac colegii mei și stadiul tranzacțiilor. De asemenea, te ajută să castigi timp prin posibilitatea de a publica online instant pe toate platformele printr-un singur click.

Tudor: 
Facem consultanță într-o piață în care este nevoie de clienți sau parteneri cât de corect informați. Toate inovațiile, automatizările și sistemele CRM ajută să vorbim cu toții același limbaj. 

5. Care a fost cea mai mare provocare pe plan profesional de până acum?

Bogdan: 

Încă o trăiesc, dezamăgirea legată de unii clienți mari, care încă încearcă să „ocolească” plata comisioanelor agenției, după ce tot dealul este setat. Din păcate, avem un litigiu deschis cu unul dintre cei mai mari proprietari de birouri din România. Sunt increzator că vom câștiga.

Tudor: 

Era o toamnă târzie, frig și ceață. Știu, tablou de Bacovia în cel mai pur sens. Era seara în care primul client al unui ansamblu rezidențial își lua în primire apartamentul. Primul dintr-un număr de aproximativ 300. Concluzia a fost că ne-a rugat să aprindem mai multe lumini din complex, ca să nu se simtă singur. Proiectul este un succes, dar pașii până acolo au fost mulți. 

6. Care este cel mai bun sfat pe care tu l-ai primit care te-a ajutat la începutul carierei tale?

Bogdan: 

Ceea ce recomand tuturor - transparență și onestitate. Dacă le rămâi fidel, tranzacțiile nu au cum să nu meargă perfect.Orice probleme ar fi, își vor găsi rezolvarea dacă agenția este transparentă și onestă.

Tudor: 

Am avut norocul să învăț de la persoane excepționale în industrie. Preluarea primului departament de sales a venit la pachet cu două sfaturi foarte importante la acea vreme: nu te speria de prețuri și nu te atașa emoțional de proprietăți.

7. Cum vedeți  evoluția agenției Kingsmen Estate în următorii ani?

Bogdan: 

Ne dorim să rămânem o agenție de succes.Vom începe vânzările în calitate de agent exclusiv pentru un proiect de peste 450 de apartamente și spații comerciale și suntem în negocieri pentru a deveni agent exclusiv pentru un proiect situat pe șoseaua Nordului. În afară de asta, ne continuăm tranzacțiile de terenuri pe care le derulăm. Anul trecut, Kingsmen a intermediat tranzactionarea unei suprafețe de 1,560,000 mp, intravilan, curs constructii din NV-ul Bucurestiului la o distanta de 19 Km. Mai avem în portofoliu câteva diamante. 😊

Tudor: 

Clienții cu care am lucrat în ultimii ani sunt încă clienții noștri pe proiecte noi. Cred că avem atributele să estimăm următorii ani cel puțin la același nivel care cei trecuți.
 
8. Ce credeți că nu trebuie să lipsească unui om de vânzări în imobiliare?

Bogdan: 

Seriozitatea, jovialitatea, spontaneitatea și celeritatea.Toate acestea bineînțeles, alături de „coloană vertebrală”.

Tudor: 

Încrederea clienților se câștigă prin lucruri simple precum punctualitate sau verificarea cât mai exactă a oricărei informații. În plus, un om de vânzări bun este un om informat, care poate vorbi de trenduri, aspecte financiare și legislație, un pic de arhitectură, poate și urbanism. Am exagerat :)



Dacă vrei să afli mai multe informații despre ei sau să lucrezi cu ei, îi găsești aici.