Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Ce presupune job-ul unui Sales Manager și care e impactul tehnologiei în industria imobiliară? Un interviu cu Cristi Marin – Sales Manager Rin Grand Residence

Cristi Marin este Sales Manager la Rin Grand Residence și este responsabil cu supervizarea procesului de vânzări a echipei interne pentru dezvoltarea proiectului rezidențial. Acesta are o experiență extinsă în domeniu, lucrând de aproape 10 ani în Real Estate. L-am rugat să ne răspundă la câteva întrebări despre ce reprezintă industria imobiliară la momentul actual și importanța digitalizării acestui domeniu. 

  1. Când ai început să lucrezi în Real Estate și ce te-a determinat să alegi industria? 

Lucrez din 2013 în imobiliare și sincer să fiu nu m-a determinat nimic să intru în această industrie, pur și simplu a fost o oportunitate de care am profitat. Cert e că acum nu mă mai văd activând în alt domeniu decât imobiliarele. 

  1. Ce îți place cel mai mult în industrie? 

Cel mai mult în acest domeniu îmi place că pot livra soluția ideală pentru fiecare client în parte și că am satisfacția că le pot oferi clienților mei un “acasă”. În cazul investitorilor încerc de fiecare dată să livrez un deal bun, în care ambele părți să fie mulțumite. Nu în ultimul rând, nu trebuie să uităm și de partea financiară, care este foarte atractivă dacă îți faci meseria cum trebuie. 

  1. Cum îți petreci o zi la muncă? 

În fiecare dimineață, începând cu ora 9, verific email-urile, task-urile pe care le am în ziua respectivă, iar ulterior am o mică ședință cu consultanții de vânzări în care discutăm ce are fiecare de făcut în ziua respectivă, inclusiv eu, astfel încât să știm fiecare de celălalt. Când este cazul (cel puțin de 2-3 ori pe zi), particip la întâlnirile și negocierile consultanților de vânzări cu clienții finali. Când nu sunt cu agenții, sunt în ședințe cu celelalte departamente ale companiei sau acționariatul companiei. 

  1. Cum reușești să ții evidența a tot ceea ce faci într-o zi de muncă? 

Cum spuneam mai sus, în fiecare dimineață verific task-urile zilei respective, le prioritizez, cele cu clienții sunt top priority, după aceea restul. Mă folosesc de toate tool-urile oferite de tehnologie (Samsung Notes, VAUNT, Google Calendar, Memento, etc.)

  1. Cum crezi că impactează tehnologia industria imobiliară? 

Aici sunt două direcții de răspuns. Prima ar fi dacă ne referim la tehnologia care ajută dezvoltatorii imobiliari (CRM). În acest sens, tehnologia ajută foarte mult în menținerea relațiilor cu clienții, follow-up, task-uri, ofertare și până la dezvoltarea strategiilor de marketing pe baza informațiilor provenite din aceste CRM-uri. A doua direcție ar fi dorința viitorilor clienți de locuințe de a avea case inteligente, guvernate de inteligența artificială, care le poate ușura foarte mult viața de zi cu zi, în acest secol al vitezei. 

  1. Cum vezi că se va modela industria imobiliară în următorii ani? 

Cum spuneam și mai sus, trendul în industria imobiliară este spre case, apartamente Smart, clienții doresc din ce în ce mai multe facilități în imediata proximitate a căminului, servicii de concierge, servicii pentru care sunt dispuși să plătească în plus. În următorii ani, din punct de vedere al prețurilor, în piața imobiliară din România, prețurile se vor aprecia de la an la an, din cauza scumpirii prețului materialelor, a energiei, forței de muncă, legislației schimbate în construcții, unde se impun alte norme metodologice de construire care duc la soluții tehnice mai scumpe, locații bine poziționate disponibile pentru construcții dispar de la an la an, lucru care duce la majorarea prețurilor terenurilor și implicit a viitoarelor locuințe.

  1. Ai putea să ne recomanzi o carte sau un film care te-a inspirat sau ajutat în job-ul de vânzări? 

La capitolul filme și cărți sunt multe titluri, depinde de fiecare cât de dornic este să învețe. La capitolul filme aș recomanda: Glengarry Glen Ross, Wolf of Wall Street, Boiler Room, iar ca și cărți : Think and grow rich (Napoleon Hill) , Rich dad, poor dad (Robert Kiyosaki), Arta negocierii (Chris Voss), De la idee la bani (Napoleon Hill).

Acesta este primul articol din seria #vauntinterviews cu profesioniști din Real Estate care utilizează VAUNT.