Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

3 strategii de vânzări pentru industria imobiliară

Când spui imobiliare, spui vânzări. Tu știi cât de bine optimizat este procesul de vânzări în echipa ta? De ce ai nevoie pentru a reuși să eficientizezi cât de bine posibil acest proces? 

Am pregătit pentru tine 3 pași care te pot ajuta să atragi și mai multe vânzări. 

  1. Măsoară și interpretează datele pe care le ai cu acuratețe 

Cum faci acest lucru? Folosește-te de o baza de date sau de un produs software pentru imobiliare, cum este și VAUNT, unde poți să găsești în orice moment lista prospecților, a clienților și proprietăților și unde ai statistici și rapoarte generate automat, de unde poți lua doar informațiile relevante pentru tine. 

Astfel, poți analiza mai multe aspecte în detaliu (ce strategie de vânzări funcționează mai bine în cadrul echipei tale, pe ce canale de promovare trebuie să te concentrezi, ce tipuri de apartamente de vând cel mai bine, etc.) ce pot ajuta ajustarea strategiei tale pe termen scurt, mediu sau lung. 

  1. Definește clientul ideal pentru business-ul tău

De-a lungul timpului, cu siguranță te-ai confruntat cu mai multe tipare de prospecți. Câteodată aceștia s-au transformat și în clienți, dar există șanse să ai și experiențe neplăcute. Cel mai util în acest caz este să creezi o tipologie de client, generalistă, care se pliază pe serviciul sau proiectul oferit de tine. 

Răspunde-ți în primul rând la întrebarea – pentru cine vrei să oferi acest serviciu? Pentru a identifica prospecții ideali, poți să culegi informații de la clienții pe care îi ai deja. Aceștia îți vor oferi cele mai interesant insight-uri cu referire la ce cauți de fapt și la calitățile unice care fac ca echipa ta de vânzări să fie căutată și să convertească. 

  1. Automatizează task-urile repetitive și concentrează-te pe ceea ce contează!

Automatizarea în echipa ta de vânzări va crește cu siguranță productivitatea. Totuși, trebuie de reținut, că la baza procesului de vânzări stă interacțiunea dintre oameni. Aceasta este singura care convertește. 

Concentrează-te pe automatizarea site-ului. Creează formulare online ce pot fi completate automat, chatbots care să ajute vizitatorul în pagină spre a se orienta mai ușor către proprietățile dorite. Folosește un CRM care să capteze toate lead-urile într-un singur loc și să te ajute să ai o bază de date stabilă. 

Regândește strategia de vânzări astfel încât să îți aducă cât mai multe beneficii și să devină punctul forte al business-ului tău.