Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Când știi că e momentul să apelezi la un CRM?

Indiferent de dimensiunea business-ului tău imobiliar, fie că ești dezvoltator imobiliar, agenție imobiliară sau agent imobiliar, un CRM ar trebui să una dintre primele servicii pe care trebuie să le contractezi pentru a te asigura de buna funcționare a business-ului tău. Sigur ți s-a întâmplat să ai nevoie de acces la informații rapide, sau să descoperi neconcordanțe în excel-ul tău, ori sa să te confrunți cu pierderea datelor. Și până la urmă toate aceste lucruri duc la o pierdere de timp care se poate traduce în bani, care te costă mult mai mult pe termen lung decât achiziția unui abonament la un CRM.

Mai jos vei regăsI o listă de situații cu care sigur te-ai întâlnit cel puțin o dată în cariera ta în imobiliare.

  1. Informațiile nu sunt organizate și centralizate

Ce faci atunci când trebui să reiei discuția cu un client sau potențial client? Scoți o fișa de dosar? Cauți în e-mailuri? Încerci să-ți amintești la care pagină din agendă ai discutat cu el? Dacă nu ai toate datele trecute și centralizate într-un singur loc cu siguranță ai șansa foarte mare să pierzi acele date și nu numai atât, poți pierde ocazia să închizi o tranzacție cu un lead potențial interesat.

Utilizarea unui CRM constant și consecvent, ai acces la toate datele numai la un click distanță.

Introducerea datelor într-un spreadsheet poate de asemenea genera diverse erori, în special când e vorba de introducerea unui număr de telefon corect, sau cazuri și mai grave, date financiare înregistrate greșit care necesită un proces de analiză profund, care duc la pierdere de timp și bani. Un CRM bine pus la punct cum este VAUNT – special pentru industria imobiliară poate preveni până la 90% din aceste greșeli.

  1. Evidența lead-urilor este haotică

Am interacționat de-a lungul timpului cu profesioniști în zona imobiliară de excepție, dar cu toții suntem supuși erorii umane. Este aproape imposibil să ții totul minte mai ales în momentul în care ai de-a face cu zeci sau sute de clienți la nivel de săptămână.

De aceea VAUNT este conceput în așa manieră încât ai anumite lucruri care sigur îți fac munca mult mai ușoară – de la integrări cu emailul, depistarea apelurilor, la conectarea agendei cu CRM-ul.

Tehnologia pe care o punem la dispoziție nu are rolul de a înlocui omul, ci pentru a reda omului puterea timpului și a gestiunii timpului său, astfel încât să ai mai mult timp la dispoziție pentru lucrurile care contează pentru tine.

  1. Nu ai controlul business-ului tău

Dacă este ceva ce 2020 ne-a arătat este că totul este imprevizibil și se poate schimba de la o zi la alta. De aceea este bine ca în orice moment să ai acces la tot ce se petrece în interiorul companiei tale. Dacă în momentul de față ai nevoie să contactezi cel puțin 2 persoane ca să afli informații din cadrul business-ului tău, recomandarea noastră este să îți iei un CRM.

Un spreadsheet nu îți oferă garanția și agregarea datelor în timp real mai ales în cazul vânzărilor. Vânzarea este un proces alert, complex și constă în mult mai multe lucruri decât în generarea unor oferte și marcarea unei proprietăți ca vândute.

Deși VAUNT are componentă de CRM, el oferă mult mai multe lucruri fie că tu ești dezvoltator imobiliar, agenție imobiliară sau agent imobiliar. Indiferent de unde îl accesezi oriunde din lume, poți fi conectat la business-ul tău în timp real.

Pleci în vacanță și vrei să vezi nivelul încasărilor preconizate pe luna august? Poți face asta în mai puțin de 3 clickuri fie că stai la laptop la recepția hotelului sau vrei să aflii de pe telefon când stai la plajă.

  1. Nu ai clienți care se întorc și nu știi gradul de retenție

Să atragi noi potențiali clienți este un proces destul de dificil. De aceea cele mai mari companii de succes, din topul Forbes 500, se bazează foarte mult pe retenția de clienți și pe a atrage clienți prin recomandări. S-a dovedit că este mult mai ieftin să investești în a face clienții curenți să se întoarcă oferind servicii de calitate și un serviciul al clienților impecabil. Nu numai că aceștia vor avea încredere în recomandările tale ca și expert, dar și ei pot fi ambasadori pentru brandul tău.

VAUNT îți pune la dispoziție tool-uri necesare pentru a câștiga și crește retenția clienților, ținând clientul informat la orice pas și cerând feedback din partea lor.

  1. Business-ul tău nu scalează, nu crește

Industria imobiliară are multe oportunități dar poate fi limitată în creștere, ca orice business, dacă nu ai o strategie de creștere și bine pusă la punct. Chiar dacă ești la început sau business-ul tău este existent de câțiva ani, nu este niciodată prea târziu pentru a analiza procesele companiei tale și să vezi cum le poți optimiza.

Cum faci acest lucru?

Trebuie să ai mai multe date într-un singur loc pe care să le poți analiza și citi în timp real pentru a urmări evoluția în timp. Pe baza măsurării și urmării indicilor de performanță (pe care îl vom discuta într-un alt articol) poți optimiza și măsura performanțele companiei tale. 

Partea bună este că noi facem acest lucru la VAUNT într-un mod accesibil, ușor de citit și analizat. Fie la nivel macro de companie, fie la nivel individual de performanță.

Am cunoscut companii care au pornit de la 2-3 agenți și au crescut la 20 și tot cresc în continuare, în vremuri dificile. Avem multe astfel de exemple din cadrul clienților noștri.

Rețeta succesului constă într-un proces de îmbinare a tehnologie cu aptitudinile curente și urmărirea anumitor date și indici și luarea deciziilor pe baza lor. Si desigur, un proces atent făcut, interativ cu rezultate în timp.

Dacă nu folosești încă un CRM pentru a te organiza în business-ul tău imobiliar, sau dorești să aflii mai multe lucruri despre cum VAUNT te poate ajuta în cadrul companiei tale, nu ezita să programezi o prezentare aici