Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Cum îți construiești un brand pentru proiectul tău imobiliar?

Brand-ul se referă la modul în care oamenii te percep de fiecare dată când interacționează cu business-ul tău. La ce te ajută brand-ul propriu? Cum reușești să atragi vânzări într-un timp scurt? 

În cazul unui proiect imobiliar, am identificat o serie de pași care te ajută să creezi o imagine competitivă și atractivă

  1. Descoperă sau aflăpublicul țintă căruia te adresezi și competitorii. 

Este important să știi cu cine concurezi, cum comunică și cum se prezintă competitorii tăi. Astfel, vei putea identifica puncte cheie cu care rezonezi, dar și cu ce ești tu diferit față de restul pieței. Poți să te gândești la abordarea unei analize a punctelor tari/slabe. În al doilea rând, este esențial să știi cui te adresezi. Construiești un proiect rezidențial destinat cărui segment de piață? Accepți credit prima casă sau vrei să te nișezi pe piață de lux? Comunicarea business-ului tău va trebui să atingă cele două tipuri de public. 

  1. Construiește personalitatea brand-ului tău. 

Ce trebuie să reții e că nu poți mulțumi pe toată lumea. De aceea este important să alegi tonul vocii cu care rezonează business-ul tău. Pentru început alege niște cuvinte cheie care vor fi vitale pentru crearea brand-ului tău – de la început până la final. Gândește în felul următor – dacă business-ul tău ar fi un om, care ar fi cele cinci adjective care l-ar descrie cel mai bine? 

  1. Alege un nume potrivit business-ului tău. 

Acum că ai stabilit publicul țintă, competitorii și știi care e personalitatea pe care vrei să o aibă business-ul tău, este timpul să alegi un nume. La început unui business, numele joacă un rol esențial – pentru că este primul contact în materie de comunicare cu publicul căruia te adresezi. Poți să te gândești aici să alegi un singur cuvânt care simți că descrie afacerea ta, poți să alegi un acronim, două cuvinte sau un cuvânt care nu are vreo legătură cu business-ul tău, dar poate fi atractiv pentru ceilalți. Numele proiectului ar trebui ales în funcție de publicul țintă și cunoștințele sale – încearcă să găsești un element prin care să te diferențiezi față de competitorii tăi.

  1. Alege design-ul brand-ului tău- culoare, font și creează un logo 

Așa cum arată și studiile, oamenii tind să rețină foarte ușor un logo și să asocieze business-ul cu acesta, mai mult decât va reține un slogan sau modul de comunicare. Aici fie te simți creativ și decizi tu această direcție vizuală, fie apelezi la experți în design de brand, care te pot ajuta. 

Logo-ul ar trebui să fie simplu, ușor de reținut și culori care să exprime segmentul de piață căruia te adresezi.

  1. Crează o poveste. 

De aici e nevoie să te gândești la ideea din spatele construcției proiectului imobiliar, pe cine vrei să ajuți și ce te motivează. Gândește-te întotdeauna – ce vrei să știe clientul tău? De ce îți dorești să achiziționeze acea proprietate? 

  1. Continuă să dezvolți brand-ul pe parcursul timpului.

Odată ce vezi direcția în care se îndreaptă business-ul tău, dezvoltă-l astfel încât să ajungi cât mai mult publicul țintă. Crează concursuri, fidelizează audiența, oferă discount-uri pentru cei ce te urmăresc. Adu o echipă de marketing, design, vânzări care să aducă valoare, să fie implicați și să preia cât mai multe task-uri de care nu vei mai avea timp. 

Nu uita să măsori performanțele creării brand-ului. Vezi cât vinzi, ce conversii ai cu ajutorul VAUNT, locul în care îți poți gestiona business-ul de la vânzări, la management-ul lead-urilor și promovare.