Importanța strategiei de Social Media în industria imobiliară
Nu putem nega faptul că odată cu apariția COVID-19, timpul petrecut în mediul online a crescut semnificativ. Prin urmare, și în activitatea din industria imobiliară a crescut nevoia de o comunicare constantă pe rețelele sociale.
Înainte ca un potențial client să îți viziteze complexul, apartamentul sau clădirea de birouri pe care dorești să-l vinzi/închiriezi, acesta va căuta toate datele pe care le poate găsi pe internet. Website-ul și un blog util sunt esențiale, însă Social Media oferă un imbold de încredere unui potențial cumpărător.
1. Alege cu atenție platformele pe care dorești să te afișezi. Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn sau poate TikTok?
Mulți dintre profesioniștii din domeniu au strategii de Social Media impresionante. De la timelapse-uri care oferă o perspectivă asupra proiectului pe care îl prezintă, la filmulețe de prezentare pe Facebook și Instagram ale proprietăților, toate acestea au un impact, de cele mai multe ori pozitiv, asupra privitorului și, mai mult de atât, materialele profesionale pot atrage potențiali clienți.
2. Concentrează-te asupra unui conținut vizual care aduce valoare.
Culori, aranjamente și o poziționare cât mai bună pot oferi mult mai multe șanse unui apartament sau unei case pe care încercați să o vindeți sau închiriați. Intenția este ca întotdeauna să scoți în evidență calitățile unei proprietăți, care să inspire un cămin sau un loc perfect de muncă pentru echipa ta, pentru cei ce caută să cumpere.
3. Fii constant, realizează un calendar editorial
Dacă vrei să câștigi urmăritori și să fii sigur că ești vocal în industria imobiliară, postează cât mai constant și conținut de actualitate. Este important ca urmăritorii tăi să fie la curent cu ultimele noutăți din piață. Asigură-te că folosești un Google Docs sau o aplicație de programare a postărilor (mai nou și Facebook Creator oferă opțiunea de a programa postări pentru Facebook și Instagram), în care să adaugi din timp tot ceea ce îți dorești să promovezi în Social Media.
4. Asigură-te că ești activ în comunicarea cu publicul tău
Răspunde comentariilor și mesajelor private. Șansele sunt ca tocmai acele conturi să fie convertite în clienți. Până la urmă, apariția constantă în Social Media se convertește în lead-uri calificate. Este important să nu le neglijezi. Totuși, nu neglija modul în care comunici. Asigură-te că aceste este în acord cu imaginea și valorile transmise de brand-ul tău.
În cele din urmă, lead-urile pot fi gestionate foarte ușor, precum și proprietățile prin intermediul VAUNT Agency sau VAUNT Developer. Dacă ai nevoie de un soft imobiliar, care să te ajute să câștigi timp și să te concentrezi asupra vânzărilor, nu ezita să ne contactez. Îți punem la dispoziție:
- Access la cele mai noi funcționalități fără costuri suplimentare
- Cerere și ofertare cu notificare în timp real – prezentare generată în mod automat
- CRM disponibil atât pe Desktop, cât și Android și iOS
- Adăugare de proprietăți direct de pe telefon în baza de date – de la detalii, imagini cât și promovare
- Promovare de pe telefon (Imobiliare.ro, Storia, Olx, Titirez, Publi24, HomeZZ) – și altele la cerere
- Captare de lead-uri automate din Google Ads, Facebook, Instagram, Website, Imobiliare.ro
- Semnare digitală a contractelor – contracte de reprezentare exclusivă, cât și arhivă de documente
- Integrare cu email
- Automatizări procese de business
- Shared link marketing
- Acces la comunitatea VAUNT – Vaunt Shared Properties – prin care poți colabora cu alți agenți sau dezvoltatori imobiliari
- Newslettere cu ultimele noutăți din domeniul imobiliar
- Statistici ușor de citit și interpretat cu privire la performanța business-ului tău
- Tutoriale atât scrise cât și video pentru fiecare funcționalități atât prezente cât și viitoare
- Posibilitate de a vedea în timp real funcționalitățile care urmează să se dezvolte printr-o pagină creată special pentru clienții noștri