Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

5 pași pentru a-ți crește business-ul imobiliar cu VAUNT

2020 a fost un an tumultos în materie de antreprenoriat. Dacă ești deținătorul sau manager-ul unei companii imobiliare, știi la ce ne referim. În 2020, 92% dintre micile afaceri au fost nevoite să se reinventeze. 

2021, în schimb, vine cu noi prospecte și ceva mai multă încredere. În domeniul imobiliar, însă, este nevoie de adaptare la schimbare și dorință de a te îndrepta către topul clasamentului. Prin urmare, este timpul să te concentrezi pe a câștiga timp și a-l folosi cât mai bine. VAUNT există sub forma a două concepte VAUNT Developer și VAUNT Agency și îți oferă uneltele de care ai nevoie pentru a-ți construi drumul exact așa cum îți dorești. Mai jos am alcătuit o listă de sfaturi pe care le poți utiliza pentru a performa eficient cu VAUNT. 

  1. Măsoară performanța echipei 

Pentru a-ți crește business-ul în acest an, ai nevoie în primul rând să știi că lucrezi cu o echipă pe care te poți baza. Avantajul tău este că în VAUNT poți să măsori activitatea și performanța echipei tale în mod obiectiv, bazat pe clasamente în funcție de vânzări, tranzacții,  lead-uri și clienți, dar și pe tranzacții

  1. Află în timp real cum decurge business-ul tău prin accesul la statistici și rapoarte personalizate

Ia deciziile mai rapid, accelerând astfel cursul business-ului tău. Cu ajutorul VAUNT, poți genera rapoarte în timp real cu privire la statusul vânzărilor din proiectul tău, vizionările, proveniențe. De asemenea, ai rapoarte despre vizionări și negocieri. 

  1. Urmărești toate tranzacțiile proiectelor tale 

Pentru un dezvoltator, tranzacțiile sunt elementul cheie al afacerii. Poți urmări tranzacțiile proprietăților, ai o evidență a termenlor de plată și totodată ai și rapoarte cu referire la unitățile tranzacționate și tranzacții, și în valoare de asemenea.

  1. Poți semna digital contracte. Nu mai irosești timp pe lucruri neesențiale.

Nu pierde timp răsfoind printre dosare și căutând de fiecare dată un document de care ai nevoie. Ai la îndemână șabloane pentru contractele tale, care pot fi editate și modificate oricând pentru a scuti echipa de munca suplimentară. 

  1. Înregistrează și ține evidența lead-urilor tale. Investește în brand-ul tău.

Deși poate nu îți pare primordială, marketing-ul făcut bine îți poate aduce lead-uri ce se transformă în clienți într-un timp scurt. În VAUNT poți capta lead-urile din mediul online în mod automat, putând astfel estima, modifica și adapta bugetul destinat marketing-ului. De asemenea, marketing-ul și o imagine activă în mediul online te va face să te diferențiezi de competitori doar prin unelte simple, cu o echipa creativă și cu mult research în spate. Nu neglija imaginea ta din online!

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți din industria imobiliară, înscrie-te la newsletter-ul nostru aici.