Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Cum creezi o relație de succes cu potențialul tău client?

Cum creezi o relație de lungă durată cu potențialul tău client? 

Procesul de vânzare presupune încredere de ambele părți. Odată câștigată încrederea, clientul tău va fi și cel care îți poate deschide uși mai departe către alte lead-uri. 

Iată câteva modalități prin care poți să construiești o relație mult mai stabilă cu clientul tău:

  1. Nu te concentra doar asupra rezultatului final. 

Orientarea doar către câștig, te poate face să ratezi lucrurile importante pentru a îndeplini nevoile clientului tău. 

Dacă te concentrezi asupra stabilirii unei relații bazată pe sinceritate și ajutor reciproc, vei fi mult mai natural și vei câștiga mult mai ușor încrederea potențialilor tăi clienți. 

Atunci când ești relaxat, efortul tău nu se va concentra doar pe rezultat, ci pe întreg parcursul care te va face să îți atingi targetul. 

  1. Conectează-te tu cu clientul, în primul rând 

Poate cea mai bună modalitate prin care poți să obții atenția clientului tău este să asculți. Un interes sporit din partea ta referitor la nevoile și interesele lor le va oferi încrederea și siguranța că se află cu persoana potrivită, care chiar urmărește interesele lor și dorește să le îndeplinească nevoile. 

Încearcă să depășești sfera domeniului imobiliar. Până la urmă o locuință înseamnă mult mai mult de atât, reprezintă locul în care își vor forma o familie, un loc doar al lor și este ceva unic pentru fiecare în parte. 

  1. Follow up 

Dacă te întrebai ce face ca relația de vânzări să funcționeze, ei bine, follow-up-ul cu siguranță se află în topul listei. Fie că vorbim de un simplu card prin care mulțumești clientului pentru timpul acordat sau de acțiuni specifice care vor asigura o relație de business de lungă durată acestea contează. Follow-up-ul după vânzare este necesar pentru a fi sigur că cei de care te ocupi sunt satisfăcuți cu decizia pe termen lung. 

Totodată, follow-up-ul duce și la recomandări, testimoniale și crearea unei reputații solide. Email-ul sau orice altă formă de follow up reprezintă ceva esențial în diferențierea dintre profesioniști în domeniul imobiliar.

Așadar, suntem siguri că te vei descurca de minune cu clienții tăi, atâta timp cât dorința ta este de a oferi servicii cât mai calitative și de a le câștiga încrederea celor care îți pot deveni clienți pe termen lung.