Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Gestionarea leadurilor/clienților în perioada pandemiei

Fiind expuși unei perioade fără precedent, trebuie, pe cât posibil, să ne adaptăm situației și să nu o vedem ca pe o problemă. Într-adevăr, dinamica dintre profesioniștii din domeniul imobiliar și potențialii clienți va suferi unele modificări. Pe ce ar trebui să pui accent în ceea ce privește lead-urile tale, în special în aceste vremuri? 

  • Creează o legătură emoțională/personală 

Așa cum toți ne dorim în aceste zile, avem nevoie de oameni cu o atitudine pozitivă, care să ne ofere susținere și suport. Încearcă să fii cât mai implicat și să îți asculți clientul. Da, știm, asta este și perioada în care e probabil să devii și terapeut! 🙂 

  • Follow-up rapid

Cum toată lumea petrece mult timp acasă și online, nu poți să amâni follow-up-ul. Imediat după conversația cu lead-ul/clientul tău este esențial să revii cât mai repede. Tool-uri precum VAUNT, te vor ajuta să transmiți informații instant către clienții tai.

  • Comunicare transparentă 

Fii sincer cu ceea ce se întâmplă în piață și informează-ți întotdeauna potențialul client cu ultimele update-uri în ceea ce privește proiectul. Este nevoie să fii sincer și transparent în ceea ce privește stadiul construcției, etc. 

  • Menține comunicarea constant cu clienții 

Comunicarea este cheie în această perioadă. De aceea este important să menții relație de comunicare cu aceștia, revino asupra clienților tăi pentru a-i asigura că proiectul încă este în desfășurare (dacă e cazul), că finanțările sunt securizate, etc. 

  • Folosesțe Social Media 

Dacă până acum nu puneai accent pe comunicarea în mediul online, Social Media devine asul din mânecă în această perioadă. Fie că oferi sfaturi utile despre achiziție, stadiul construcției, deal-uri încheiate, activitatea brandului tău crește încrederea în piață. În această perioadă este rândul tău să întărești încrederea în brandul tău. 

Dacă ai de transmis informații, încearcă să creezi un newsletter sau postări pe rețelele sociale, astfel încât să atingi un număr cât mai mare de utilizatori. 

Echipa Vaunt