Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Domeniul imobiliar & work from home. Cum se schimbă dinamica?

O bună parte dintre persoane își limitează deplasările în perioada următoare. Cum poți face astfel încât să îți desfășori activitatea fără să te abați de la recomandările făcute de instituțiile avizate și cum poți face o diferență în piață prin abordarea ta? 

*Ai aici un link cu sfaturi utile recomandate de Institutul Național de Sănătate Publică.

În ceea ce privește munca în domeniul imobiliar, lucratul de acasă schimbă puțin dinamica. Trendurile arată o ușoară scădere în ceea ce privește cursul lead-urilor în ultima perioadă, însă suntem aici să te susținem atât cu idei, cât și cu ustensilele necesare pentru a-ți putea desfășura activitatea normal și pentru a fi mai aproape de clienții tăi. 

Activitatea în domeniul imobiliar continuă, iar tu ai posibilitatea de a te diferenția în piață prin modalitatea prin care abordezi strategia de comunicare și strategia de vânzări. 

Deși nu știm cât de tentantă este ideea, odată ce lucrezi de acasă, tinzi să crești în productivitate. Nu o spunem noi, ci studiile, cum ar fi acesta.

Cum faci însă să nu te pierzi pe drum și, mai ales, de ce ai nevoie când ești acasă? Am întocmai o mică listă de must have or must do: 

  • Atunci când lucrezi acasă, încearcă să nu pierzi timpul. Trezește-te dimineața, aerisește apartamentul (în cazul în care nu plănuiești să lucrezi într-un co-working space sau cafenea) and start your day. 
  • Folosește platforme pentru a discuta cu partenerii tăi de afaceri, colegi, angajați, etc. Până la urmă e muncă de echipă, doar la distanță. Mai jos ai o listă cu platforme prin care poți realiza videoconferințe/video call-uri.  

Google Hangouts 

    WhatsApp 

       Zoom 

      Skype 

O idee foarte bună este să faci o vizionare a șantierului la distanță, prin video call. Spre exemplu, ai putea face foarte ușor asta prin Whatsapp.

  • Știi că VAUNT îți oferă în aplicație o secțiune specială pentru task-uri. Pentru a fi productiv, trebuie să fii organizat. De aceea, te sfătuim să ții pasul cu task-urile tale și să le updatezi zilnic.

Dacă îți dorești să faci parte din VAUNT, contactează-ne la numărul de telefon: +40 763 097 000 sau scrie-ne pe adresa de mail: team@vaunt.ro

  • Cum spuneam și mai sus, vizionările la distanță sunt cele care vor schimba market-ul în perioada următoare. Permite lead-urilor tale să aibă o discuție cu tine virtual. Tu poți trimite instant informații cu proprietăți prin “share link” VAUNT, ușor și fără să pierzi timp. 
  • Nu în ultimul rând, ajustează-ți strategia de comunicare din mediul online. Având în vedere perioada, oamenii vor petrece din ce în ce mai mult timp aici, astfel încât încearcă să adaptezi strategia de comunicare la ultimele trenduri ale pieței. 
  • În continuarea punctului 5, nu încerca să oferi prea multă informație. Poți face un newsletter pe care să îl trimiți potențialilor clienți. Spre exemplu, poți alege să folosești platforma Mailchimp pentru asta. Ai modele de template-uri prestabilite, așa că lasă-ți creativitatea să zboare. 

Perioadele de criză sunt o oportunitate pentru orice business în termeni de regândire a strategiei, pentru a crea o comunicare care să aducă beneficii afacerii tale. Profită de această perioadă pentru a ieși din zona de confort și pentru a scoate ce e mai bun din business-ul tău! 

Echipa VAUNT