Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Greșeli frecvente întâlnite în vânzările din real estate

În industria imobiliară, este important să identifici greșelile ce îți pot afecta business-ul și potențialul acestuia. În acest articol, ne vor axa pe greșeli întâlnite în agențiile imobiliare. Lucrând de mult timp în acest domeniu, am observat că profesioniștii din real estate se confruntă foarte des cu probleme ce țin de organizare, timp și motivație. 

Comunicare deficitară 

Atunci când comunici, nu ești transparent cu informațiile pe care le transmiți clienților tăi. Totodată, sunt multe situații în care nu asculți nevoile acestora și nu ești receptiv la ceea ce își doresc ei cu adevărat. Prin urmare, aceștia nu o să mai apeleze la tine. 

Feedback 

Feedback-ul este întotdeauna necesar. După fiecare tranzacție, cere părerea clienților tăi, pentru că nu ai de unde să cunoști fiecare aspect pe care aceștia l-au avut în vedere. Fii atent la ceea ce poți îmbunătăți la tine! Totodată, ascultă viziunea clienților asupra brand-ului tău. Acestea pot veni cu insight-uri foarte bune, la care nu te-ai gândit anterior. 

Așteptări nerealiste. 

Nu degeaba există zicala: “Lucrurile bune necesită timp”. Este absolut normal să îți dorești să îți creezi o reputație în domeniul imobiliar, însă trebuie să fii rezonabil cu așteptările tale atunci când abia ai început să activezi în acest domeniu. Este de datoria ta să investești în educația, precum și în imaginea ta. 

Nu concentrezi acțiunile de marketing în direcția potrivită. 

În ziua de astăzi, marketing-ul se învârte doar în jurul online-ului. Folosește platforme precum Facebook și LinkedIn. Concentrează-te pe a crea o imagine și o relație cu potențialii tăi clienți, înainte de a vinde. Gândește-te la platformele online ca la cartea ta de vizită. 

Nu colaborezi cu alți oameni din industrie – VAUNT Shared Properties 

Industria imobiliară este, într-adevăr, nișată. Însă, foarte mulți agenți la început de drum se lasă dominați de cei care lucrează de mulți ani. Încearcă să iei legătura cu acești oameni, să îți alegi un mentor și să participi la evenimente de networking pentru real-estate. Folosește fiecare ocazie pentru a-ți face numele cunoscut în industrie și obține cât mai mult contacte printre oamenii cu care lucrezi. Pe termen lung, acest tip de acțiune îți va aduce doar câștiguri. Acest lucru facem și noi prin VAUNT-Shared Properties, care își propune să unească într-un singur loc toți profesioniștii domeniului imobiliar. 

Echipa Vaunt