Fără categorie
Cum construiești încredere în brandul tău?
Pentru ca oamenii să aibă încredere în ceea ce vinzi, trebuie să aibă prima oară încredere în tine. În teorie, sună a fi un concept chiar simplu, însă în practică este mai dificil decât credeai. Deci cum construiești încrederea în propriul tău business?
Fii transparent și urmărește interesul clientului tău (chiar dacă asta înseamnă, câteodată, să pierzi o tranzacție)
- Unul dintre primii pași pe care îi poți face în acest sens este să te bazezi pe onestitate atunci când oferi răspunsuri, să fii sincer atât atunci când îi poți ajuta, cât și atunci când nu îi poți ajuta pe clienții tăi. Pe termen lung, această atitudine te va ajuta. Clienții tăi te pot ajuta mai târziu cu recomandări, iar după cum știm, acestea au un rol foarte mare în convertirea posibililor clienți.
Fă ceea ce promiți!
- Dacă spui că vei obține 10 tranzacții până la sfârșitul lunii, ține-te de promisiune. În cazul în care trebuie să revii cu un e-mail către client, revino, iar dacă știi că vei întâria cu un răspuns către acesta, anunță din timp.
Reviews și testimoniale
- Confirmarea socială cântărește foarte mult în situațiile în care clientul tău caută o locuință. Trebuie să oferi cât mai multă încredere potențialilor cumpărători în ceea ce ești și în ceea ce vinzi. Cere clienților tăi să îți ofere recenzii și testimoniale pentru a-ți crește credibilitatea și, în același timp, și vizibilitatea.
Arată insight-uri din companie
- Un alt mod de a-ți spori credibilitatea în rândul potențialilor tăi clienți este să le arăți ce se întâmplă în business-ul tău, cum arată o zi la birou, cine sunt angajații, ce fel de echipă sunteți, care sunt valorile voastre, etc.
- De asemenea, poți povesti despre oamenii din spatele brand-ului și să le spui povestea. Storytelling-ul este una dintre cele mai benefici modalități de creștere a vizibilității și credibilității brand-ului tău.
Livrează conținut de calitate
- Atunci când folosești conținut de calitate pe platformele sociale, dar și pe propriul site, vei general mai mult engagement prin crearea credibilității;
- Nu uita, în cazul în care oferi informații inspirate din alte surse, creditează-le!
- Livrează informații de actualitate și reale, însoțite de conținut foto și video de calitate.
Echipa VAUNT