fbpx
Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

 

Date de contact
Calea Vitan nr 25C, București
București, Cluj
sales@vaunt.ro
+40 761 693 660

Vaunt

Trenduri actuale în marketing pentru domeniul imobiliar

Știm cu toții că în ziua de astăzi procesul de vânzări vine mână în mână cu marketing-ul. Marketing-ul joacă un rol esențial în domeniul de real estate. Mai jos, am alcătuit o listă cu lucrurile pe care orice profesionist ar trebui să le facă pentru a maximiza profitul business-ului său în această industrie din punct de vedere al conținutului:  


Accent pe conținutul postat în mediul online 

Platformele sociale pot fi un mare aliat pentru domeniul real estate. Atunci când postezi conținut pe Facebook, Instagram sau LinkedIn, concentrează-te asupra conținutului informativ, cu accent pe foto și video. Dacă încă ești la început de drum și nu ai o echipă de digital media, care să se ocupe de partea digitală a business-ului tău, asigură-te că folosești conținut foto și video de calitate, la care poți adăuga logo-ul afacerii tale. 

Hint: Poți folosi poze actuale de pe șantierul de construcții sau din locuințe. De asemenea, poți oferi tururi video online. Cei care îți urmăresc pagina/profilul vor pune accent pe acest lucru, iar credibilitatea ta va crește. 

LinkedIn

Este esențială transparența modului în care construiești sau prezinți o locuință și un proiect rezidențial. Acesta trebuie să fie de actualitate de la ideea conceptului până la finalizare. 

Poate nu credeai, însă platforma LinkedIn este una dintre cele cu cel mai mare reach organic. Dacă scopul tău este consolidarea brand-ului, atunci LinkedIn este platforma pe care vrei să faci acest lucru. Fiind un mediu mai centrat pe profesional, în raport cu Facebook și Instagram, poți atrage potențiali clienți interesați de investiții. 


Folosește, poll-uri și Q&A 

Astfel vei atrage comunitatea să se implice activ în proiectele tale, vei răspunde neclarităților și vei putea afla ce își doresc utilizatorii de la pagina ta. 


Folosește-te de secțiunea de “Stories” de la Facebook și Instagram, dar și de IGTV.

Din nou, cei care fac parte din comunitatea ta pot să vadă în timp real poze și filmări de pe șantier și de la locuințe prin această secțiune. Creează un episod de tip “reality”, în care prezinți situații din domeniul real estate în secțiunea IGTV. 


Folosește captions în conținutul video.  

Potrivit specialiștilor, peste 80% din conținutul video în 2020 va fi urmărit fără sunet, prin urmare, conținutul scris este esențial pentru urmăritorii tăi în video-urile pe care le creezi. 


Email marketing campaigns

Folosește-te de posibilitate de email marketing și apelează la email-urile automate pe care le poți trimite lead-urilor tale, dar și clienților. Astfel vei: 

  • Dezvolta o relație cu clienții tăi, cărora, cu targetarea corectă, le poți trimite conținut customizat potrivit nevoilor și dorințelor lor. 
  • Avea o priveliște de ansamblu asupra interesului clienților tăi, pentru a știi câți dintre ei sunt cu adevărat interesați de campania ta. 
  • Crește vânzările cu un cost minim.

Echipa VAUNT