Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Sfaturi pentru video call-uri în real estate

Procesul de vânzare face apel la partea emoțională. De aceea, în situația unei discuții prin video call, putem simți o îndepărtarea față de client deoarece lipsește interacțiunea fizică: strângerea de mână, discuția față în față, observarea și analiza mimicii și gesturilor. Astfel, venim cu o serie de sfaturi pentru a putea crea o atmosferă mai relaxată și, totodată, pentru a menține atenția clientului chiar și în aceste circumstanțe în mediul online. 

  • Pregătește discursul în avans, dar fii pregătit să te adaptezi!

Nu încerca să improvizezi, ci concentrează-te asupra unei scheme în care să cuprinzi toate punctele cheie ce trebuie atinse în discuție. Încearcă, în principiu, să realizezi o prezentare de 5 minute prin care să scoți în evidență punctele forte ale proprietății de care te ocupi și să încerci să anticipezi interesele clientului tău. Totuși, de multe ori apar situații imprevizibile și încearcă să adaptezi discursul în funcție de personalitatea și dorințele clientului, astfel încât să fii cu un pas mai aproape de încheierea tranzacțiilor. 

 Încearcă să te folosești de principiul – informație de bază într-un timp scurt – pentru a nu plictisi clientul cu foarte multe informații tehnice, în cazul în care acesta nu le-a solicitat. 

  • Onestitate 

Pe baza prezentării tale, trebuie să menții un ton coerent, iar discuția să se bazeze pe onestitate. Încearcă să păstrezi o atitudine cât mai pozitivă și să răspunzi cu sinceritate întrebărilor clientului tău.

  • Combate reticența cu argumente 

În această situație, este necesar să fii cât mai informat cu ultimele noutăți referitoare la ceea ce vinzii. Atunci când simți urme de reticență din partea clienților, concentrează-te asupra argumentelor, și mai puțin pe a încerca din răsputeri să îl convingi că proiectul tău este cel mai bun. 

  • Prezintă  beneficiile

Una dintre cele mai ușoare modalități de a menține clientul interesat este să-i pui la dispoziție beneficii, în special în această perioadă. Fie că vorbim de discount sau un premiu la achiziționarea unei locuințe, cu siguranță acestea vor reprezenta un bonus. În plus, odată cu schimbarea dinamicii vânzărilor, este nevoie să oferi clientului tău anumite beneficii. Acesta nu mai caută doar un simplu spațiu, ci se interesează de cât mai multe facilități. Pune accentul pe acestea!

  • Fii receptiv la feedback 

Cu siguranță una dintre regulile de bază, a fi receptiv la feedback, îți poate aduce doar îmbunătățiri în modul de gestionare a unei conferințe telefonice. 

Prin urmare, în această perioadă încearcă să îți concentrezi atenția pe nevoile clientului tău, chiar mai mult ca înainte, și să fii deschis la o abordare cât mai prietenoasă, dar și una care să fie adaptabilă situației, atunci când aceasta o cere. Nu uita cât de multe ai de învățat din această experiență și încearcă să vezi lucrurile utile pe care le poți învăța și aplica.

Echipa VAUNT