Controlează tot procesul post-vânzare dintr-o singură platformă
VAUNT Connect este o platformă centralizată care sprijină dezvoltatorii imobiliari în gestionarea întregului proces post-vânzare într-un singur loc.
24/7
Acces la date
-35%
Costuri post-vânzare*
2x
Soluționări mai rapide*
*Obiective setate în perioada de pre-lansare
Munca începe cu adevărat după vânzare.
Serviciul post-vânzare este fragmentat: e-mailuri, fișiere Excel, apeluri telefonice și WhatsApp. Răspunsurile lente cresc costurile, frustrează cumpărătorii și pot duce la review-uri publice care afectează reputația brandului.
Nu există surse unice de informații pentru documente, plăți și detalii de garanție
Problemele sunt gestionate lent, iar vizibilitatea asupra costurilor este redusă
Feedback-ul vine pe diferite canale, ceea ce poate duce la recenzii negative publice
Ce primești
24/7 acces la date
Cumpărătorii găsesc singuri informații (self-service 24/7), documente, scadențe de plată și asset-uri.
Sistem de ticketing
Problemele sunt rezolvate înainte să devină publice. Clienții pot deschide tichete și lăsa testimoniale.
Update-uri din proiect
Ții clienții la curent cu progresul construcției și cu actualizările importante.
Management-ul costurilor
Ții evidența costurilor asociate soluționării problemelor și unde sunt acestea localizate în proiect.
O experiență îmbunătățită pentru cumpărători
VAUNT Connect oferă echipei tale și clienților o singură platformă centralizată, ușor de folosit. Reduce timpii de răspuns, scade costurile și oferă de fiecare dată o experiență premium pentru proprietari.
Cum funcționează
Un singur sistem pentru tot ce se întâmplă post-tranzacție
1) Urcă proiectul
Încarcă documente, stabilește programe de plată, definește SLA-uri și personalizează portalul cu identitatea brandului.
2) Invită cumpărătorii și echipele
Acces securizat pentru proprietari, manageri de proiect și furnizori, totul monitorizat.
3) Rezolvă și învață
Gestionează rapid solicitările, măsoară satisfacția și folosește informațiile pentru îmbunătățiri continue.
25-85% mai mult profit
Când apar probleme, o rezolvare reușită, cunoscută sub numele de paradoxul recuperării serviciului, poate determina clienții să aibă un nivel de satisfacție și loialitate mai ridicat decât dacă problema nu ar fi apărut niciodată. O creștere de 5% a retenției poate genera cu 25–85% mai mult profit
Ofertă exclusivă de lansare Doar 10 locuri pentru parteneri fondatori
Fii printre primii care își transformă serviciile post-vânzare cu VAUNT Connect. Prețuri exclusive, suport și actualizări prioritare asigurate.