Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Controlează tot procesul post-vânzare dintr-o singură platformă

VAUNT Connect este o platformă centralizată care sprijină dezvoltatorii imobiliari în gestionarea întregului proces post-vânzare într-un singur loc.

24/7

Acces la date

-35%

Costuri post-vânzare*

2x

Soluționări mai rapide*

*Obiective setate în perioada de pre-lansare

Confidențial & Conform GDPR
Poate fi implementat în doar câteva zile
Construit de VAUNT pentru industria imobiliară

Munca începe cu adevărat după vânzare.

Serviciul post-vânzare este fragmentat: e-mailuri, fișiere Excel, apeluri telefonice și WhatsApp. Răspunsurile lente cresc costurile, frustrează cumpărătorii și pot duce la review-uri publice care afectează reputația brandului.

Nu există surse unice de informații pentru documente, plăți și detalii de garanție

Problemele sunt gestionate lent, iar vizibilitatea asupra costurilor este redusă

Feedback-ul vine pe diferite canale, ceea ce poate duce la recenzii negative publice

Ce primești

24/7 acces la date

Cumpărătorii găsesc singuri informații (self-service 24/7), documente, scadențe de plată și asset-uri.

Sistem de ticketing

Problemele sunt rezolvate înainte să devină publice. Clienții pot deschide tichete și lăsa testimoniale.

Update-uri din proiect

Ții clienții la curent cu progresul construcției și cu actualizările importante.

Management-ul costurilor

Ții evidența costurilor asociate soluționării problemelor și unde sunt acestea localizate în proiect.

O experiență îmbunătățită pentru cumpărători

VAUNT Connect oferă echipei tale și clienților o singură platformă centralizată, ușor de folosit. Reduce timpii de răspuns, scade costurile și oferă de fiecare dată o experiență premium pentru proprietari.

Cum funcționează

Un singur sistem pentru tot ce se întâmplă post-tranzacție

1) Urcă proiectul

Încarcă documente, stabilește programe de plată, definește SLA-uri și personalizează portalul cu identitatea brandului.

2) Invită cumpărătorii și echipele

Acces securizat pentru proprietari, manageri de proiect și furnizori, totul monitorizat.

3) Rezolvă și învață

Gestionează rapid solicitările, măsoară satisfacția și folosește informațiile pentru îmbunătățiri continue.

25-85% mai mult profit

Când apar probleme, o rezolvare reușită, cunoscută sub numele de paradoxul recuperării serviciului, poate determina clienții să aibă un nivel de satisfacție și loialitate mai ridicat decât dacă problema nu ar fi apărut niciodată. O creștere de 5% a retenției poate genera cu 25–85% mai mult profit

Ofertă exclusivă de lansare Doar 10 locuri pentru parteneri fondatori

Fii printre primii care își transformă serviciile post-vânzare cu VAUNT Connect. Prețuri exclusive, suport și actualizări prioritare asigurate.