Disponibil pe telefon

Pentru a putea accesa aplicația VAUNT Developer sau VAUNT Agency pe telefon, este necesară achiziționarea unui cont.

Date de contact
România: București, Calea Vitan 25C United States: 85 Broad St, New York
sales@vaunt.ro
+40 (756) 129 942

Vaunt

Cum îmi organizez CRM-ul – Webinar online gratuit pentru dezvoltatori, cu Daniel Tofan

  • Data: 27 februarie 2025, 3:00 PM CET
  • Host: Daniel Tofan, Head of Sales VAUNT
  • Locație: Online, Google Meet
  • Durată: 20 minute prezentare + 20 minute Q&A
  • Înscrieri aici

Webinarul online gratuit „Cum îmi organizez CRM-ul” este creat de VAUNT special pentru dezvoltatorii imobiliari care vor să înțeleagă cum un CRM bine structurat poate transforma modul în care gestionează relațiile cu clienții și echipele de vânzări.

Peste 70 de dezvoltatori și agenții din România au ales VAUNT pentru a-și facilita procesele de vânzări și marketing. În 2024, peste 100 de proiecte în 2024, în valoare totală de peste 1 miliard EUR au fost listate în VAUNT și au fost înregistrate tranzacții de peste 488 de milioane EUR.

În cadrul acestui webinar gratuit, Daniel Tofan, Head of Sales la VAUNT cu o experiență vastă în lucrul cu dezvoltatorii imobiliari, va discuta despre:

  • Ce este un CRM și cum funcționează: O introducere simplă și clară în conceptul de CRM (Customer Relationship Management) și rolul său în industria imobiliară.
  • De ce este important să ai un CRM bine organizat: Cum te poate ajuta să economisești timp, să crești eficiența echipei, să automatizezi procese de lucru și să îți îmbunătățești relația cu clienții.
  • Integrarea CRM-ului cu alte soluții tehnologice: Un CRM poate fi folosit independent, însă și în integrat cu alte tool-uri de marketing, financiare, raportare sau site-uri de listare a proprietăților.
  • VAUNT ca soluție integrată de servicii pentru facilitarea procesului de vânzări pentru dezvoltatori.

Acest webinar este dedicat dezvoltatorilor imobiliari care:

  • Vor să îmbunătățească gestionarea informațiilor despre clienți.
  • Își doresc să automatizeze procesele repetitive și să-și crească eficiența.
  • Caută soluții tehnologice integrate pentru a-și dezvolta afacerea.

În cadrul acestui webinar, vei primi sfaturi practice și ușor de implementat, precum și răspunsuri la cele mai importante întrebări despre organizarea informațiilor despre lead-uri și clienți.

Participarea este gratuită, în baza înscrierii aici.