Interviu cu Daniel Tofan, Head of Sales, VAUNT
Continuăm cu seria #meetourteam și astăzi îl prezentăm pe Daniel Tofan, Head of Sales, VAUNT! Daniel este unul dintre primii oameni care a contribuit la creșterea noastră, este responsabil de strategia de vânzări și parteneriatele care ne ajută să ne extindem atât la nivel local, cât și internațional.
Ce îți place cel mai mult la rolul tău de Head of Sales la VAUNT?
„În calitate de Head of Sales la VAUNT, am privilegiul de a juca un rol esențial în succesul companiei. Fiecare vânzare pe care o facem contribuie la veniturile noastre, dar și validează valoarea produsului nostru și impactul acestuia în industria imobiliară. Să știi că contribui în mod direct la creșterea și reputația companiei este incredibil de satisfăcător.
Vânzările sunt în mod inerent dinamice și prezintă diverse provocări care necesită soluții inovatoare. Mă bucur de oportunitatea de a aborda aceste provocări direct, fie că este vorba de a adresa obiecțiile cliențile, de a aborda cerințele lor unice sau de a rămâne la curent cu trendurile pieței.”
Care sunt părțile bune și mai puțin bune la a lucra în vânzări într-un startup?
„Startup-urile au adesea un potențial de creștere semnificativ, ceea ce înseamnă că există oportunități semnificative pentru profesioniștii în vânzări de a contribui la extinderea și succesul companiei. Reprezentanții de vânzări pot juca un rol direct în modelarea traiectoriei startup-ului și pot obține recompense substanțiale pe măsură ce compania crește.
În mediul de startup, există o mai mare flexibilitate și autonomie în comparație cu corporațiile mai mari. Profesioniștii în vânzări pot avea mai multă libertate de a experimenta diferite strategii de vânzare, de a se adapta rapid la schimbările pieței și de a lua decizii fără a naviga prin straturi de birocrație.
În comparație cu companiile mai mari, totuși, startup-urile au de obicei resurse limitate în ceea ce privește bugetul, forța de muncă și infrastructura. Reprezentanții de vânzări ar putea fi nevoiți să fie inventivi și creativi în abordarea lor, deoarece ar putea fi nevoiți să lucreze cu echipe mai mici și cu mai puține instrumente sau sisteme de suport, ceea ce pe termen lung te formează, și nu este neapărat un dezavantaj.
De asemenea, startup-urile funcționează adesea într-un ritm rapid, cu obiective de creștere ambițioase și termene limită strânse. Profesioniștii în vânzări se pot confrunta cu niveluri ridicate de stres și presiune pentru a îndeplini cotele de vânzări, mai ales în primele etape când compania încearcă să se impună pe piață.”
Ai un secret care te ajută în strategia ta de vânzări?
„Da. În primul rând, asigură-te că crezi în produsul pe care îl vinzi și în companie. Un startup se va confrunta cu mai multă atenție și comentarii negative decât o companie consacrată și dacă nu crezi pe deplin atât în produs, cât și în companie, vei deveni ezitant și asta poate dăuna oricărei vânzări.
De asemenea, încearcă cu adevărat să ajutați potențialul client. Onestitatea în abordare este foarte importantă și a vrea să ajuți cu adevărat clientul potențial, și a nu fi concentrat doar pe vânzare, va face o diferență pe termen lung.”
Ce crezi că face VAUNT o alegere clară pentru clienți?
„Valoarea și inovația. Auzim iar și iar de la clienții noștri cât de mulțumiți sunt și cât de mult i-am ajutat cu VAUNT, dar și cât de fericiți sunt că nu am încetat să inovăm, pentru că asta creează din ce în ce mai multă valoare. de-a lungul timpului pentru afacerea lor”.