Ce indicatori trebuie să urmărești în Real Estate?
Termenul de KPI (Key Performance Indicator) este cunoscut la noi ca fiind modul de măsurare a performanțelor business-ului imobiliar. Acesta poate fi împărțit pe diferite segmente, în funcție de ceea ce-ți dorești să afli din modul de funcționare al proiectelor tale imobiliare. Astfel, poți identifica ce funcționează și ce nu oferă rezultatele așteptate.
Cum poți face asta și de ce ai nevoie?
Perioada de rambursare
Acest KPI determină perioada în care vei recupera investiția inițială a unui proiect. VAUNT Developer oferă o astfel de estimare fără să fie nevoie de muncă extra din partea echipei tale, printr-o secțiune specială numită Proiecții financiare – unde vei găsi sumele ce urmează să fie încasate într-o anumită perioadă, selectată de tine.
Surse de marketing
Aici vei avea nevoie de KPI pentru a măsura performanța campaniilor de marketing pe care le folosești pentru vinderea proiectelor tale. Fie că vorbim de website-ul proiectului, Social Media, Google Ads sau diferite canale de promovare disponibile la nivel național, vei avea o proiecție a ceea ce a adus randament și unde trebuie să reduci bugetul.
Echipa de vânzări
Întotdeauna ai nevoie să știi cum performează echipa ta de vânzări. De la KPI referitori la ce strategie de marketing aduce cei mai mulți clienți, la perioada medie de conversie a unui lead în client, la numărul de apeluri și mail-uri trimise într-un anumit interval de timp, VAUNT Developer îți pune la dispoziție aceste statistici unde poți vizualiza ce se întâmplă în business-ul tău.
Pe baza acestor informații poți să stabilești sisteme de recompensare a echipei tale și de a stabili strategii și target-uri pentru vânzări.
Ratinguri din partea clienților
Feedback-ul clienților odată convertiți trebuie luat în serios. De ce? În primul rând, dacă clientul este mulțumit, poate să te recomande altor potențiali cumpărători. În al doilea rând, volumul de cumpărare poate crește din partea clientului inițial în următoarele faze ale proiectului tău imobiliar sau în proiecte viitoare.
Cât de repede se vinde un proiect ține în special de rigurozitatea bazată pe cifre și detalii. Atunci când alegi oameni în echipa de vânzări dedicați, care depun efort și când ești atent la modul în care investești în bugetele de promovare, cu siguranță vei avea rezultatele pe care le aștepți.
Există diverși indici care vor defini perioada în care se vinde: de la calitatea proiectului, facilități, branding, poziționare, strategie de marketing și pricing, dar cel mai important – bazele unei echipe de vânzări care urmează pipeline-ul de vânzare din aproape în aproape.